دیجیتال مارکتینگ، ناگزیرترین راه برای نجات کار و کسب های امروزی ست.
چاره ای برای فرار از مرگ یا شکست فعالیت هایی که پس از آزمون و خطاهای بسیار شکل می گیرد و میل به بقا در بازار رقابتی امروز را می طلبد.
در یکسال گذشته، با ظهور بیماری عجیب الخلقه ای به نام کرونا، بیش از هر زمان دیگری، نیاز به دیجیتال مارکتینگ، در فضای بازاریابی و بازارسازی شرکت ها حس شد.
نیازی که تنها با ارتقا دانش و آگاهی نسبت به حوزه های وسیع این راهکار تبلیغاتی، اهرمی بسیار کارآمد برای ارتقا سطح کیفی ارائه ی محتواهای موجود در یک شرکت، محسوب می گردد.
اما سوال اینجاست که دیجیتال مارکتینگ شامل چه نوع تبلیغاتی و از چه جنسی می گردد؟!
کسبوکارهای امروزی ناچار به استفاده از ابزارها و تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ در کسبوکار خود هستند چرا که در فضای رقابتی شدید ایجاد شده در کسبوکارها، کسبوکاری موفق خواهد بود که برای معرفی کالا و خدمات خود از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده کند و از اهمیت دیجیتال مارکتینگ باخبر باشد.
در فرآیند بازاریابی با استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ جدا از اثربخشی بهتر و بالاتر ، شما قادر خواهید بود تا به توسعه و رشد کسبوکار خود نیز بپردازید.
در فضای دیجیتال مارکتینگ امکان معرفی کالا و خدماتتان را به نقاط مختلف دنیا بصورت گسترده و هدفمند دارید.
این در حالی است که شما در بازاریابی سنتی امکان معرفی کالا و خدماتتان را به صورت گسترده و فراگیر نداشته و در نهایت بصورت تبلیغات در رسانههایی مانند تلویزیون و نشریات به معرفی کسبوکار خود و آن هم بصورت غیرهدفمند میتوانستید بپردازید.
در حقیقت این نوع تبلیغات و بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ به آسانی و راحتی قابل اندازهگیری، سنجش و بهبود هستند در حالیکه این حالت در فضای تبلیغات سنتی وجود ندارد.
همچنین امکان انجام فعالیتها و فرآیندها بصورت اتوماتیک و خودکار در بستر دیجیتال مارکتینگ وجود دارد.
حال در این جا یک سوال مطرح می گردد که آیا به منظور اجرای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها نیاز به آموزش تخصص و مهارت خاصی وجود دارد؟
پاسخ به این سوال مثبت است با توجه به پیشرفت هر روزه ابزارها در دنیای دیجیتال به روز بودن و استفاده از آموزش های حرفه ای برای کسب مهارت در زمینه دیجیتال مارکتینگ بسیار کمک کننده و با اهمیت می باشد.
در این راستا دانشگاه گلرنگ به برگزاری همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ پرداخته است.
امید که مفید واقع گردد.
دراین همایش با جلوه ای از مهم ترین ترندهای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد . این ترندها عبارتنداز :
1- هوش مصنوعی شامل :
الگوریتم های پیشنهادی هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی (NLP)
2. ربات ها
3. جستجوی صوتی
4. بازی های موبایلی شامل :
5. تبلیغات قابل خرید
6. میکرو اینفلوئنسر ها
7- تبلیغات وبازاریابی برنامه ریزی شده
8. تجزیه و تحلیل افزوده
9. شخصی سازی
10. واقعیت افزوده (AR)
به علت شیوع پاندمی کرونا ، این همایش به دو صورت :
برگزار می گردد .
ما به عنوان برگزار کننده رویداد ، پیشنهاد می کنیم به صورت غیر حضوری ومجازی واز طریق سیستم ایوند این رویداد را دنبال کنید .
برنامه ی اجرایی همایش شامل مجموعه ای ازروش های زیراست :
جایزه دیجیتال مارکتینگ ایران ، که مزین به نام نامی استاد محمد کریم فضلی بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ می باشد وهم زمان با برگزاری این رویداد وپس از ارزیابی وتایید ارزیابان به شرکت ها واستارت اپ های برگزیده در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ اهداء می شود ، در پی شناسایی ومعرفی ابزارهای برتروسرآمد دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها وسازمان ها و کارآفرینان است .
مخاطبین این جایزه عبارتنداز :
– استارت آپ های تخصصی فعال در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ
– شرکت های فعال در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ
– شرکت های فعال در حوزه ی تولید محتوی
– شرکت های فعال در حوزه ی طراحی واجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ
–
دیدگاهتان را بنویسید